close

好耐冇見!! PN最近...忙於上班上學

最後一年既讀書生涯 要好好珍惜!

唔知道大家有無煲劇, PN係個不折不扣既韓劇迷 heart

最近係睇<<來自星星的你>>既時候, 竟然見到著名景點..

小法國♥♥♥♥♥♥♥

上年7月去韓國既時候仲未開始寫blog

所以依家打篇回顧喇:)

 

正門:D 留唔留意到係Petite France上面坐住左一個小王子~

王子我來也!!!

France16

走一段小小斜玻就會到了賣飛既地方~ 

呢張係入場既時候影, 其實真係唔少人黎嫁~

唔止旅客, 其實當日都見到好多韓國人都會黎玩

當係一個郊遊既景點, 唔錯唔錯!

France1

小法國其實不算太大, 佢既入場劵大人係8000 won 小童5000won

計番大約60蚊大人, 40蚊小朋友

其實我覺得都接受得到既:D 話哂人地咁俾心機整個咁靚既地方出黎boi!

France2

地圖! 有! 

一眼睇哂, 其實就真係唔係太大, 但係我覺得入面會有好多野可以俾你發掘。

因為我地個日只係spend 1個鐘係呢個, 我覺得超級唔夠

真係只係走馬看花.. 完全感受唔到入面

因為應該會有D小房子入面係有小王子既故事

然後應該係有衫可以俾你dress up

France15

歐陸建築呀!

真係真係好靚♥♥♥

好喜歡唔同顏色既樓做出黎既配搭

每隻顏色都好friendly 哈哈 

好有親和力! 粉紅粉藍粉黃

睇落去真係好舒服好舒服

France4

當然仲有最最最著名既小王子

哈, 佢既星球底部仲加左韓國特色

有張韓國既小餐台同有隻雞蛋係上面

哈哈哈, 好得意呀

France3

唔知道係唔係special

因為我個次去竟然有1:1既灰姑娘故事! 

魔法師魔法師, 係ding完我之後唔該變我成為右手邊既靚靚灰姑娘

p.s. 原來韓國既灰姑娘著粉紅色裙, 我心目中既灰姑娘是藍色裙裙的

France6

個陣時既小山頭開滿黃色既小花

好靚靚, 真心

France7

最愛details 位, 一點一點details才能做出靚靚既小法國~

France8

France5

又係唔知係唔係special, 個日見到大廣場既地下放左好多外國既器皿

每一個都好靚靚

PN心底裡好鍾意好鍾意, 所以默默地影左幾張相

但附近都無staff, 唔知道係display定係賣既

France10

去左後山一座2層樓高既..樓 哈

裡面有好多唔同既壁畫

壁畫係小王子既小法國村既村民故事

有結婚,有秋天,有冬天

大家一齊經歷過唔同既日子,多麼好

France11

France12

從小屋子睇出去既景

左手邊條路一直上就係小黃花路

France13

係我地離開既時候就見到中間既廣場有人係度表演

我記得我當時仲話, 嘩...熱到咁, 佢仲著針織衫

好敬業!

E,我諗起俊英xi hahaha( 俊美夫婦揮手區 ) 

France14

France9

回顧7月既小法國之旅又完左喇~

等我慢慢打番韓國既遊記先:)

雖然每次睇番相都覺得..嗯...日子真係過得快

同埋...當時我真係好肥

用另一種心態去看待過去既回憶

前男友, 洗乜驚喎, 哈哈

France17

 

以後, 廣東話見

PN 

arrow
arrow

    FAPanpan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()