close

一直都搵唔到時間繼續打blog,

開左學又番工就好chur好辛苦 :( 

但要好好享受最後一個sem既生活!! heart

korea1

繼續韓國遊記

今次想介紹番 哈哈 明洞首爾觀光社

位於M plaza 既5樓, 

我去既個陣時記得外牆同大廈都裝修緊, 

勁擔心無得去影相:(

 

窩心提醒 : 如果我無記錯, 個度係要預約既

但預約就只限當日, 但就都好多人去個度影韓服嫁

我地好似朝早既時候去左預約, 點知都要等下午先可以影

本新我地既行程係打算 影相 -> 景福宮 -> 搭去機場

所以就唯有轉成 景福宮 -> 影相 ->先搭去機場

但上網爬文個時, 見到有其他blogger話 如果預約個個人無黎到就可以頂上

所以都可以去碰碰運氣!

korea2

 

影相時間就係20分鐘, 如果無人的話佢都唔會打擾你, 等你慢慢影

然後都有好多唔同顏色既韓服

PN就揀左呢套:D

然後呢, 就都有D韓國既場景俾你扮下野 哈哈

傳統既韓國屋企~

a ni yo ha say yo heart

korea3

本人好喜歡呢個小櫃子, 好有民族氣息

不錯不錯

korea4

 

仲有呢個假到喊既BG

哈, 留個記念吧

korea5

 

快快地又一篇:)

又係爬文個時d人話韓國觀光社個度有免費POSTCARD,

但我個日去既時候就派哂....既......

嗯...參考下, 碰運氣喇~

希望大家去韓國既時候都可以作為參考參考

 

下次再見:)

PN 

arrow
arrow

    FAPanpan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()