話說, 要忘記一個人, 就要重遊下大家既回憶

"來自星星的你"既回憶, 當然係炸雞啤酒!!!!!

Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!

卡路里萬歲!

lee10

 

哈哈, 到重點喇終於

今次去左尖沙咀既李家食炸雞

係漢城再行多個街口就到嫁喇:D 地鐵站行10-15分鐘喇

開飯喇openrice食評+資料 <--Click

Lee

不過我唔係好明,網上寫開5點, 我地星期6 2點幾去到

開左boi, 所以...想知時間, 打去問下喇!

記得boi! 要早D到, 我地2點幾去, 半滿。

半個鐘後, 排左差唔多10個人.....

lee2

店內環境, 其實就真係唔大, 但我覺得每張台都好有自己空間

因為佢既setting就好似獨立既小卡位, 朋友情人就可以有自己既小小世界:D

呢個係韓國人既小巧思, 很不錯呢!

Lee3

其實我覺得就每一個時段都係peak hours....

所以預1.5h食飯喇:D

Lee4

識食一定食炸雞!

哈哈 第一頁就係全炸雞!!!!

排名不分先後 : 原味炸雞, 甜辣炸雞, 豉油炸雞, 蔥炸雞, 燒烤雞

其實我地都諗左好耐, 到底食咩好!!!

因為個個都好好食咁,最後...忠於原著

原味炸雞! (其他下次再食)

lee5

不過講真, 我覺得佢其他野食都幾貴...

話說無影到既, wuli 厚 最愛吃既雞蛋卷要$120...

應該要有1m長..... 

但上網見到左上既芝士雞炒年糕

芝士控表示好吸引

所以我都係推炸雞~~ $150一隻, 唔錯唔錯

lee6

當然要有啤酒!

我今次揀左hite

細支裝 $32, 一個人飲, 岩岩好:D

lee7

lee8

韓國人小貼心again,會因為你揀既啤酒俾番個一樣既杯你:D

Beer Mark :D 好想飲...

lee9

前菜, 除左呢個莎拉椰菜仲有個酸蘿蔔

好好味!!!!!!!唔知可唔可以encore嫁呢~~~

原隻炸雞!!!!!

但唔見左雞脾 哈哈哈

定係一樣樣, 所以食左都唔知-0-

但真係好好味~

識食真係要點埋個醬

超!好!味!!!!!!!!!!

 

夜晚晚真係唔係打野食文既好時機

依家超肚餓-_- 

放多張, 大家有無開始有幻覺 (係嗅覺....點解咁香咁....)

lee12

 

下次見~~

PN

arrow
arrow
    文章標籤
    韓國 食記 李家 hkfood
    全站熱搜

    FAPanpan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()