pn

來到我既畢業旅行了~

一連5天既台灣之行好快好快就過去左,

台北的景點應該俾人打到爛左,

因為我們去既地方又係十分, 九份, 淡水

去3次台灣, 我都仲係去跟呢3個地方

嗚, 幾時可以去清境搵羊羊, 去墾丁玩水

 

所以, 今次就同大家分享一下特別D既行程!

宜!農!羊!牧!場!

y8

 

宜農羊牧場係位於宜蘭(嗯, 我知係廢話)既小牧場(廢話again)

以台北車站為出發點, 首先要乘搭台鐵

到羅東站(不是宜蘭站喔! 是宜蘭後一個站)

視乎你搭既係快車/慢車

我們去程係坐了1個鐘45分鐘

回程差不多1個鐘20分鐘

其實有差!

 

宜蘭的觀光局都做得非常好! 有免費的巴士~

y5

係火車站一出, 轉右手邊直行, 係對面馬路會見到間"頂好" 即係惠康

"頂好"門口就要車站標誌, 可以係個度候車~

是這條路喇~

y1

可以上車前先問一下司機, 在宜農羊牧場附近下車

下車既地點係過左一大遍農地後既小路,

y3

這個。

然後過對面馬路, 往前走就到了~

y6

(sally變大左, 好可怕 哈哈)

見到馬路既牌子就代表快到了!

y7

 

因為免費車既班次並唔多, 如果趕唔到免費車既其實大部份人都係自駕

又或者係計程車, 如果我無記錯,

我地係番火車站個程係搭計程車, 應該係200台幣以下

舒舒服服, 很不錯!

 

到達了!

y14

宜農牧場有停車場的位置

我相信係free park來的,因為都冇話要收錢

y9

宜農羊牧場都係走自助式風格

入場費 20元台幣

y10

把錢投進小鐵罐就可以了~

y11

呢個係假日既時候宜農牧場會有既小節目

不過因為我地係weekday到, 所以就沒有了~

y13

在門口附近的小郵箱好可愛! 

宜農牧場有售明信片, 亦有唔同公仔既印章~

y12

 

下篇! 宜農牧場的阿蠢

 

PN♥♥

arrow
arrow
    文章標籤
    宜農牧場
    全站熱搜

    FAPanpan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()