close

Hi everyone :D

唔知道大家去台灣既時候最鍾意食咩野~

我自己最愛最愛係統一布丁 (♥♥眼)

太好味!!!!! 係台灣我每日都要食一杯大既 哈

由於太愛既原故, 其實番到香港都好想食 T^T

但奈何香港既布丁要16蚊一杯,而又唔係成日有貨..只可以係獎勵自己先可以食

講勁耐, 入正題

 

今日就教大家整一款超.....簡易雞蛋布丁!

Let's go!!!!!!!

首先要準備

蛋  2隻

糖  30g

牛奶  400ml

(其實, 我D糖最後係用15g左右, 因為30g太甜了!) 

 

1♥ 將雞蛋同糖放埋一齊, 然後shake shake

p.s. 呢個步驟suppose係用打蛋器, 然後...我唔想搵佢出黎...所以.....

pudding1

2♥將牛奶加熱

pudding2

加熱去到見到牛奶邊開始起泡泡, 熄火

pudding3

3♥將煲熱左既牛奶加入去, 記得要邊加邊shake

pudding4

4♥ mix好所有野

pudding5

就要隔一隔, 其實都無咩隔到, 有D泡

pudding7

5♥慢慢將D牛奶蛋漿(咩名黎...) 加入你既容器

記得容器要耐熱既! 其實呢個係吉之島買既唔太岩用..因為佢個邊好軟

企唔穩, 第一次整用玻璃杯 正!!!!

pudding8

6♥蒸佢!!! 記得要超多水, 水要過埋個鐵架, 咁先唔會燒焦~

蒸10分鐘, 然後再熄火等10分鐘

pudding6

 

好好味既布丁丁就完成喇!!!! 

好似燉蛋燉牛奶 (熱食) 

好滑好好味♥♥♥

pudding10

我唔客氣喇:D 細細杯, 我一次過食左2杯

上一次係用玻璃杯, 大大杯食~~~好味道

但食到最底就好甜

pudding12

呢個...係我失敗左既焦糖漿

完全係真心燒到過哂火既焦糖....

pudding13

真係好簡單好易整既雞蛋布丁 :D ♥♥

我係跟條youtube片學既:) 大家想睇郁郁版就睇呢度喇~

https://www.youtube.com/watch?v=gXdlWOj2O4M

 

得閒去PN既ig望下喇~

Instagram

 

下次再見:D

 

PN

arrow
arrow
    文章標籤
    cookingpanpan cooking
    全站熱搜

    FAPanpan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()